جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم یک ضرورت است. انسان‌ها تقریباً تمام طول روز خود را با اینترنت سروکار دارند و اگر در این فضا حضور نداشته باشید، راهی بجز نابودی کسب‌وکارتان پیش روی شما نیست. به دلیل فراگیری شدید استفاده از اینترنت، رقابت در فضای دیجیتال هم بسیار تنگاتنگ و سخت است، به همین دلیل، شاید تنها چیزی که بتواند شما را از موانع عبور داده و به موفقیت برساند، یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باتجربه باشد.
mr.mahdizadeh

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با حامد مهدی‌زاده

ما در طول روز خود با اطلاعات و محتواهای مختلف به معنای واقعی کلمه بمباران می‌شویم و هیچ راه فراری از آن وجود ندارد، به جز این که با این موضوع وفق پیدا کنیم. روحیه نجات پیداکننده ما انسان‌ها برای تقابل با این حجم از اطلاعات دریافتی در روز، ما را مجاب کرده است که نسبت به 90 درصد از این اطلاعات بی‌توجه باشیم. به همین دلیل است که میانگین مدت زمان توجه کاربران اینترنت به کمتر از 6 ثانیه رسیده و دقیقاً به همین دلیل است که بازاریابی دیجیتال مانند دهه قبلی اصلاً کار آسانی نیست.

من، حامد مهدی‌زاده با تجربه بیش از 15 سال مدیریت و مشاوره کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ در فضای آنلاین، در کنار شما هستم تا تمام رمز و رازهای این دنیای گسترده را در اختیار کسب‌وکار شما قرار دهم. با استفاده از تجربه و تخصصی که در طی این سال‌ها از موفقیت‌ها و شکست‌های مختلف بدست آورده‌ام، می‌توانم با توجه به مدل بیزینس شما و اهدافی که در سر دارید، استراتژی‌های مختلفی را پیش روی‌تان قرار دهم.

roadmap

هدف از مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

  1. افزایش ترافیک وروردی سایت: همان‌طور که مغازه‌های داخل پاساژها به دنبال شلوغ شدن مغازه خود هستند، در فضای دیجیتال همه به دنبال ترافیک ورودی بیشتر در وب‌سایت خود هستند. من به شما کمک می‌کنم که با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و تبلیغات دیجیتال، هم به صورت کوتاه مدت و هم بلندمدت، ترافیک ورودی به سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
  2. تبلیغات اینترنتی: در دنیای دیجیتال کانال‌های تبلیغاتی متنوع و گسترده‌ای وجود دارند که احتمالاً بعضی از آن‌ها با مدل بیزینس شما سازگار نخواهند بود. وظیفه من به عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ شما این است که کانال‌های کاربردی و مناسب تبلیغاتی را برای شما پیدا کرده و با تدوین استراتژی منحصر به فرد، بهترین خروجی را از آن‌ها برای کسب‌وکارتان بگیرم.
  3. افزایش تعامل با مخاطب: تعامل مستقیم و غیرمستقیم با مخاطبان هدف در فضای آنلاین یکی از اصول افزایش اعتماد نسبت به کسب‌وکار شماست. با مشاوره دیجیتال مارکتینگ، شیوه‌های مختلفی برای ایجاد تعامل موثر با جامعه هدف در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت جلوی روی شما قرار خواهد گرفت.
roadmap

مراحلی که در مشاوره دیجیتال مارکتینگ طی می‌شود

در طی 15 سال سابقه حضور خود در فضای آنلاین، برندها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ فعال در صنایع مختلفی مانند پوشاک، غذایی، آرایشی و بهداشتی، هتلداری و … از مشاوره من  استفاده کرده‌اند و تجربه همکاری با این بیزینس‌ها به من نشان داده است که هر کسب‌وکاری، فارغ از ابعاد و حوزه کاری، نیازمند مشاوره و استراتژی منحصر به فرد خود است. به همین منظور، فرآیند مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما برای پیدا کردن بهترین استراتژی برای موفقیت، توسط من به این صورت اجرا می‌شود:

  • آنالیز وضعیت حال حاضر کسب‌وکار: در هر مرحله‌ای که قرار داشته باشید، برای شروع کار باید کسب‌وکار شما بر اساس شاخص‌های مختلف آنالیز شود. این شاخص‌ها وضعیت حال حاضر کسب‌‎وکار، بازار هدف، مخاطبان هدف، رقبا و … هستند.
  • تعیین اهداف کسب‌وکار: پس از تجزیه و تحلیل، باید به همراه شما اهداف کوتاه‌مدت و درازمدتی را برای کسب‌وکارتان تعیین کنیم. این اهداف می‌توانند افزایش کاربران ورودی به سایت، افزایش تعداد مشتریان احتمالی، افزایش آگاهی از برند و … باشند.
  • تدوین استراتژی: تنها پس از تعیین اهداف بیزینس است که می‌توانیم به سراغ تدوین استراتژی برویم. در این مرحله تصمیم می‌گیریم که کدام استراتژی‌ها مانند سئو، تولید محتوا، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و … بهتر می‌توانند ما را به اهداف تعیین شده نزدیک کنند.
  • پیاده‌سازی استراتژی: هیچ استراتژی از ابتدا بی‌نقص نیست، چون سلیقه مخاطبان دائماً در حال تغییر است. در مرحله پیاده‌سازی ما مشاوران دیجیتال مارکتینگ به طور همزمان به نحوه اجرای آن‌ها نظارت کرده و در صورت نیاز، تغییرات لازم را برای بهبود خروجی اعمال می‌کنیم.
  • گزارش‌دهی: تمام استراتژی‌های پیاده‌سازی شده به ما اطلاعات و داده‌های خامی را تحویل می‌دهند که نیازمند تحلیل و بررسی هستند. ما مشاوران دیجیتال مارکتینگ این اطلاعات را استخراج و تحلیل کرده و سپس گزارش می‌دهیم تا به نتایج بهتری برسیم.
fly

اقدام از شما، پرواز از ما

بازار دیجیتال امروزی را یک میدان نبرد بسیار بزرگ پر از رقبای تا دندان مسلح تصور کنید. برای این که بتوانید وارد این میدان شده و دیگران را پشت سر بگذارید، علاوه بر مهمات و اسلحه‌های بروز و قدرتمند، نیازمند یک استراتژی هوشمندانه و برگرفته از تجربه سال‌ها نبرد هستید و این‌جاست که من می‌توانم به شما تاکتیک جنگی پیروزی را نشان دهم. همین حالا هم برای اقدام دیر است!

fly

برخی از تجربیات موفق من

اعتـماد شما بزرگترین افتخار است ...

alo
ofogh 1
azp 1
khabars
elna
channels4 profile
logo
d
از تماس با من پشیمان نخواهید شد
contact form
حامد مهدی زاده در شبکه های اجتماعی
فهرست مطلب