جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشاوره برندینگ

برندهای بزرگی که همه می‌شناسیم؛ مانند اپل، کوکاکولا، نایکی، آدیداس، سامسونگ و ... به من و شما محصولی نمی‌فروشند. آن‌ها احساس، تفکر و تجربه منحصر به فرد را به ما می‌فروشند که در قالب یک محصول آورده شده‌اند. در واقع اگر بتوانید این تجربه و احساس را برای مخاطبان خود به طور منحصر به فرد ایجاد کنید، می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید را به آن‌ها بفروشید. برندینگ اما موضوع بسیار پیچیده‌ای است که برای اجرای صحیح آن، به مشاوری باتجربه در این امر نیاز پیدا خواهید کرد.
mr.mahdizadeh

مشاوره برندینگ با حامد مهدی‌زاده

بر خلاف باور اکثر مردم، برندینگ فقط داشتن لوگو و رنگ اختصاصی نیست. ایجاد یک برند نیازمند یک پروسه بزرگ و درازمدت است که اهمال در اجرای هر مرحله، منجر به خراب شدن کل تصویر برند خواهد شد.

با توجه به تجربه‌ بیش از یک دهه مشاوره برندینگ برای بسیاری از برندهای کوچک و بزرگ در سطح کشور؛ به این نتیجه رسیدم که برای اجرای صحیح پروسه برندینگ قبل از طراحی لوگو، رنگ برند، صدای برند، بسته‌بندی و چیزهای دیگر باید اصول ابتدایی آن را اجرا کرد که عمده بار مشاوره برندینگ با من بر دوش این بخش خواهد بود.

مراحل مشاوره برندینگ

  1. شناخت کامل کسب‌وکار خود: مردم عاشق این هستند که داستان کسب‌وکارها را بدانند. هرچقدر این داستان بهتر گفته شود، ارتباط احساسی مخاطب با شما نیز بیشتر خواهد بود. آن‌ها باید ارتباط میان کسب‌وکار شما و محصولاتی که می‌فروشید را درک کنند.
  2. هدف‌گذاری کوتاه‌مدت و بلند مدت برای برند: برای برندینگ صحیح؛ باید بدانیم که قرار است با این برند به چه چیزی دست پیدا کنیم و چطور می‌خواهیم به این دستاورد برسیم.
  3. شناسایی جامعه هدف: راه‌اندازی برند همیشه دارای ریسک است، اما می‌توانیم این ریسک را با شناسایی جامعه و بازار هدف کاهش دهیم. بدین منظور با استفاده از ابزارهای مختلف در کنار یکدیگر گروه‌های مختلف مخاطبان هدف را شناسایی کرده و راه‌های رسیدن به آن‌ها را مشخص خواهیم کرد.
  4. نظرسنجی از مشتریان درباره برند: با استفاده از وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل، می‌توانیم مستقیماً از مشتریان درباره احساس‌شان نسبت به برند خود سوال کنیم و به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا نماییم. بدین صورت می‌توانیم تصویر حک شده از برند شما در ذهن مشتریان را مشخص کنیم، چیزی که اهمیت بسیار زیادی دارد.
  5. تدوین روش‌های مختلف برای ماندن در ذهن مشتریان: در این مرحله با استفاده از ویژگی‌های بصری، صوتی و نوشتاری مختص به برند شما، می‌توانیم پیام برند را به نحوی به مشتریان القا کنیم که همیشه شما را در ذهن خود داشته باشند.
roadmap

برندینگ، کلید فروش همه چیز به مشتریان

تعداد کسب‌وکارهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه رقابت آنلاین هم روز به روز سخت‌تر می‌شود. سئو، تولید محتوا، تبلیغات و … همگی می‌توانند تا حدی شما را از دیگران جلو بیاندازند، اما داشتن یک برند که بتواند شما را به طور کل از همه رقبا متمایز کند، کلید برنده شدن در بازار هدف شماست. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان تا صدها سال ادامه داشته باشد، برندینگ را نادیده نگیرید.

roadmap

برخی از تجربیات موفق من

اعتـماد شما بزرگترین افتخار است ...

alo
ofogh 1
azp 1
khabars
elna
channels4 profile
logo
d
از تماس با من پشیمان نخواهید شد
contact form
حامد مهدی زاده در شبکه های اجتماعی
فهرست مطلب