خدمات افزایش سرعت سایت

من از آن دسته افرادی هستم که وسواس زیادی به عملکرد وب سایت های خود دارم. در حال حاضر، فکر می کنم تقریباً از هر ابزار و تکنیکی برای ذخیره بایت ها و میلی ثانیه ها استفاده کرده ام. با بهبود اصولی افزایش سرعت سایت هایم تا به حال نتایج قابل توجهی در رتبه بندی وب سایت هایم داشتم. هر روزی که سرعت لود سایتتان پایین است کاربران خود را از دست خواهید داد.
افزایش سرعت سایت

چرا افزایش سرعت سایت خود را باید به من بسپارید؟

بازدهی بالاتر با افزایش سرعت سایت، تجربه بهتری که برای کاربر رقم می زنید، باعث افزایش بازدهی صفحات شما خواهد شد.
ساختار بهینه شده ساختار وبسایت را جهت داشتن تجربه بهتر برای کاربران شما بهینه می کنیم و سوخت جهش سئو شما را فراهم می آوریم
استاندارد و دقیق بررسی وبسایت شما از نظر استاندارد مطالب، قرار دادن تگ های مورد نیاز در تصاویر و اطلاح ایرادات سایت
پیشرفت واقعی هدف اول ما انجام خدمات در جهت رشد کسب و کار شماست. پس همیشه بهترین ها را برای مشتریان خود انجام خواهیم داد.
صرفه جویی در وقت برای صرفه جویی در زمان که با ارزش ترین دارای شماست، بهترین کار استخدام تیمی از حرفه ای های سئو است.

ثانیه‌ها، تعیین‌کننده موفقیت شما

نرخ تبدیل سایت‌هایی که در عرض 1 ثانیه بارگذاری می‌شوند، سه برابر سایت‌های دیگر است. 82 درصد از تمام خریداران آنلاین معتقد هستند که اولین دلیل تاثیرگذار روی تصمیم خرید آن‌ها، کم بودن سرعت سایت است. میانگین سرعت بارگذاری سایت برای سایت‌های صاحب رتبه‌های 1 تا 10 در صفحه اول نتایج گوگل 1.65 ثانیه است، بدین معنی که اگر می‌خواهید در میان بزرگان قرار بگیرید، باید به شدت روی افزایش سرعت سایت خود حساس باشید.

فضانورد فرم تماس 1

چرا به افزایش سرعت سایت نیاز داریم؟

۱. تجربه کاربری بهتر: سرعت بالا در بارگیری صفحه به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه منتظر بمانند. این باعث افزایش رضایت کاربران و افزایش بازگشتی آنها به سایت می‌شود.

۲. بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو: موتورهای جستجو مانند گوگل ترجیح می‌دهند وب‌سایت‌هایی را نشان دهند که سریع بارگیری می‌شوند. بنابراین، سرعت بالا می‌تواند منجر به بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت شما در نتایج جستجوی این موتورها شود.

۳. کاهش نرخ خروج کاربران: وب‌سایت‌هایی که بارگیری آنها طولانی می‌شود، ممکن است باعث خستگی و بی‌صبری کاربران شوند و آنها را به خروج از سایت ترغیب کنند. با افزایش سرعت، احتمال خروج کاربران کاهش می‌یابد.

۴. بهبود نرخ تبدیل و فروش: وقتی که کاربران به راحتی و سریع به اطلاعات و محصولات مورد نیازشان دسترسی پیدا می‌کنند، احتمال خرید و تبدیل به مشتری واقعی بیشتر می‌شود.

به طور کلی، افزایش سرعت سایت می‌تواند بهبود کلی تجربه کاربری، موفقیت سئو، و افزایش ترافیک و فروش آنلاین منجر شود.

قیمت افزایش سرعت سایت

برای راحتی شما پکیج های مختلفی از افزایش سرعت سایت برای شما تدارک دیده ایم تا پکیج مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وبسایت های فروشگاهی

6 میلیون تومان
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • حذف ارور های سایت
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی صفحات فروشگاه
  • بهینه سازی صفحه محصول
پر طرفدار

وبسایت های شرکتی، خدماتی و خبری

5 میلیون تومان
  • بهینه سازی سرعت
  • حذف ارور های سایت
  • بهینه سازی تصاویر
  • بهینه سازی لندینگ پیج ها
  • مشاوره رایگان انتخاب هاست

به عکس ها و نمونه های روبه رو با دقت نگاه کنید و ببینید بعد از 3 هفته که یک وب سایت وردپرسی افزایش سرعت سایت را در Core web vitals تجربه می کند چه اتفاقی در آن سایت می افتد!!

برخی از تجربیات موفق من

اعتـماد شما بزرگترین افتخار است ...

alo
ofogh 1
azp 1
khabars
elna
channels4 profile
logo
d
از تماس با من پشیمان نخواهید شد
contact form
حامد مهدی زاده در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری این صفحه در شبکه های اجتماعی

چرا افزایش سرعت سایت مهم است؟

مهم نیست که در چه حوزه کاری فعالیت می‌کنید، چقدر با الگوریتم‌های گوگل یا وردپرس آشنایی دارید، مهم داشتن درک کامل نسبت به تاثیر قابل توجه سرعت سایت روی پیشرفت کسب‌وکار شماست. فاکتوری که نه تنها برای گوگل، بلکه برای کاربران شما هم اهمیت بسیار زیادی دارد و تقریباً روی تمامی جنبه‌های آنلاین کسب‌وکار شما تاثیرگذار خواهد بود.

تاثیر سرعت سایت روی کسب و کار آنلاین

همان‌طور که گفتم، سرعت سایت می‌تواند روی بخش‌های مختلفی از سایت و عملکرد آن تاثیر مستقیم داشته باشند، مانند موارد زیر.

  • تجربه کاربری: امروزه اکثر کسب‌وکارها در هر حوزه‌ای که باشند، رقبای آنلاین زیادی دارند. یعنی چی؟ یعنی مشتریان احتمالی شما باید از بین شما و هزاران رقیب دیگر انتخاب کنند. یکی از عواملی که به شدت روی این انتخاب تاثیرگذار است، تجربه کاربری نرم و لذت‌بخشی است که برای آن‌ها ایجاد می‌کنید.
    سایتی که سرعت بارگزاری زیادی داشته باشد، نرخ پرش کمتری دارد. یعنی بازدیدکنندگان تجربه کاربری بهتری داشته و میل بیشتری به ماندن روی سایت شما دارند. این موضوع هم از نظر گوگل و هم از نظر خود کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • نرخ تبدیل: سرعت سایت تاثیر مستقیمی روی نرخ تبدیل شما دارد. قطعاً خود شما هم تابحال وارد یک سایت کُند شده و بلافاصله آن را ترک کرده‌اید. آمار نشان می‌دهد که حتی 1 ثانیه تاخیر در بارگزاری سایت، می‌تواند تا 20 درصد نرخ تبدیل شما را کاهش دهد!
  • رتبه‌های سایت در صفحه نتایج گوگل: گوگل صراحتاً اعلام کرده است که سرعت بارگزاری سایت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌دهی است. به همین دلیل، هر چقدر سایت شما سرعت بارگزاری بیشتری داشته باشد، شانس گرفتن رتبه‌های بهتر و در نتیجه آن مشتری احتمالی بیشتر، افزایش پیدا خواهد کرد.

مثال‌ های قابل توجه درباره سرعت سایت

اگر همچنان نسبت به شدت اهمیت افزایش سرعت سایت متقاعد نشده‌اید، بهتر است این نمونه‌هایی که در ادامه می‌آید را حتماً ببینید.

  • گوگل: سرعت پایین بارگزاری سایت نرخ پرش را 123 درصد افزایش می‌دهد!

گوگل در سال 2018، صفحات فرود 11 میلیون تبلیغ موبایلی را در 213 کشور مختلف بررسی کرد و متوجه شد که اکثریت این تعداد سرعت بارگزاری بسیار پایین‌تر از انتظار کاربران دارند. برای هر ثانیه که سپری می‌شد، احتمال پرش کاربر از سایت بیشتر شده و طبیعتاً نرخ تبدیل هم به دنبال آن کاهش پیدا می‌کرد، حتی تا 95 درصد!

  • Vodafone: بهینه‌سازی سایت برای Core Web Vitals می‌تواند فروش را 8 درصد افزایش دهد

با انجام تست‌های A/B توسط این کمپانی، Vodafone متوجه شد که بهینه‌سازی سایت برای الگوریتم Core Web Vitals تاثیر بسیار مثبتی روی سفر خرید مشتری داشت. نتیجه بهینه‌سازی سایت بر اساس این الگوریتم که بخش بزرگی از آن به سرعت سایت بستگی دارد، افزایش 8 درصدی فروش صفحات فرود بود.

  • Akamai: 100 میلی ثانیه تاخیر، باعث کاهش 7 درصدی نرخ تبدیل شد

Akamai اطلاعات بیش از 10 میلیارد بازدید از سایت‌های فروشگاهی شناخته شده را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که میلی ثانیه‌ها می‌توانند روی نرخ تبدیل تاثیرگذار باشند. آن‌ها متوجه شدند که اکثر کاربران موبایل در صورتی که سرعت بارگزاری سایتی بیشتر از 3 ثانیه باشد، آن را ترک می‌کنند که این موضوع می‌تواند نرخ تبدیل را به طور قابل توجهی کم کند.

  • Propellernet: سرعت سایت می‌تواند نرخ تبدیل را 34 درصد افزایش دهد

Propellernet می‌خواست بداند که آیا سرعت سایت واقعاً روی نرخ تبدیل تاثیرگذار است و اگر بله، چقدر؟ آن‌ها با ابزارهای مختلف به بررسی این موضوع پرداخته و متوجه شدند که سایت‌های سریع‌تر از میانگین، 34 درصد نرخ تبدیل بهتری دارند.

  • فایزر: اختصاص بودجه برای افزایش سرعت سایت، نرخ پرش را 20 درصد کاهش می‌دهد

فایزر بیش از 15 سایت برای 40 برند مختلف داشت که بسیاری از آن‌ها سرعت بارگزاری بدی داشتند، تقریباً تا 21 ثانیه! آن‌ها بودجه مناسبی را به افزایش سرعت سایت‌های خود اختصاص دادند و با این کار، سرعت بارگزاری سایت‌ها 38 درصد افزایش یافته و نرخ پرش تا 20 درصد کاهش یافت.

  • Portent: زمان ایده‌آل بارگزاری سایت 0 تا 4 ثانیه است

Portent به اطلاعات کسب شده از 94 میلیون بازدید از صفحات 10 سایت فروشگاهی که در هر دو زمینه B2B و B2C فعالیت می‌کنند، نگاه کاملی داشت و متوجه شد که میزان افت نرخ تبدیل بعد از 5 ثانیه به طور ناگهانی بسیار زیاد می‌شود. به همین دلیل، آن‌ها متوجه شدند که زمان ایده‌آل بارگزاری سایت بین 0 تا 4 ثانیه است. البته این اعداد برای حوزه‌های کاری مختلف می‌توانند به مقدار کمی کمتر یا بیشتر شوند.

  • Agrofy: افزایش سرعت سایت نرخ رها شدن را 76 درصد کاهش می‌دهد

Agrofy متوجه شد که زمان زیادی طول می‌کشد تا کاربران بتوانند عکس اصلی سایت آن‌ها را ببینند. به همین منظور، آن‌ها سایت را بر اساس Core Web Vitals بهینه‌سازی کرده و متوجه شدند که نرخ رها کردن (Abandonment Rate) صفحات توضیح محصول آن‌ها از 3.8 به 0.9 یعنی 76 درصد کاهش دست پیدا کرد.

از افزایش سرعت سایت، ساده نگذرید!

سرعت سایت اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که روی تجربه کاربری، نرخ تبدیل و رتبه شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو تاثیرگذار است. سایتی که سرعت بارگزاری بالایی داشته باشد می‌تواند تجربه کاربری لذت‌بخشی را ایجاد کرده و منجر به ماندن بیشتر کاربران در سایت و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم شود.

ابزارهای بهینه‌سازی سرعت سایت

برای افزایش سرعت لود سایت ابزارهای مختلفی هستند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. این ابزار عبارت‌اند از:

1 – سرچ کنسول گوگل (Google Search Console)

سرچ کنسول گوگل در زمینه افزایش سرعت سایت وردپرس و ابزارهایی که به بهینه‌سازی آن به صورت رایگان کمک می‌کنند، بهترین است. با استفاده از این ابزار رایگان گوگل می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه ترافیک ورودی سایت، عملکرد سایت و راه‌حل‌های رفع مشکلات سایت کسب کنید.

Core Web Vitals یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه‌دهی جدید گوگل است که گزارش مخصوص آن جدیداً به سرچ کنسول گوگل اضافه شده است. گوگل از این فاکتورها برای بررسی تجربه کاربری سایت استفاده می‌کند. این فاکتورها از سه مورد اصلی تشکیل شده‌اند.

  • بزرگ‌ترین قطعه محتوای صفحه (Largest Contentful Paint): این متریک زمان بارگذاری محتوای اصلی صفحه تا زمانی که کاملاً قابل مشاهده باشد را نسبت به لحظه‌ای که بارگذاری کل صفحه آغاز شود، در نظر می‌گیرد.
  • تاخیر اولین ورودی (First Input Delay): این متریک با محاسبه اولین تعامل کاربر با یک صفحه تا زمانی که مرورگر می‌تواند به این تعامل پاسخ دهد را اندازه‌گیری کرده و بدین صورت میزان ریسپانسیو بودن بارگذاری را می‌سنجد.
  • انتقال طرح‌بندی انباشته صفحه (Cumulative Layout Shift): این متریک میزان ثبات یا حرکت غیرمنتظره المان‌های صفحه به قسمت‌های دیگر را بررسی می‌کند.

2 – Site Audit

سایت آودیت یک ابزار کراول‌کننده است که سلامت کلی سایت شما را بررسی می‌کند. این ابزار با داشتن یک چک لیست 140 مرحله‌ای، سئوی تکنیکال و درون صفحه‌ای شما را بررسی کرده و مشکلات موجود را گزارش می‌دهد.

مشکلات گزارش شده می‌توانند روی قابلیت کراول شدن سایت شما اثرگذار بوده و رتبه سایت و موارد دیگر مربوط به آن را با چالش مواجه کنند. علاوه بر گزارش مشکلات، سایت آودیت راه‌حل‌های رفع آن‌ها را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.

Site Audit یکی از بهترین ابزارها برای آنالیز سئوی تکنیکال سایت است. یکی از مزیت‌های آن قابل استفاده بودن برای افراد تازه‌کار بوده و حتی آن‌ها هم می‌توانند با استفاده از راه‌حل‌های ارائه شده، سئوی تکنیکال سایت خود را بهبود بخشند.

3 – On Page SEO Checker

با استفاده از این ابزار، می‌توانید لینک صفحات مورد نظر خود را وارد کرده و مشکلات مربوط به سئوی درون صفحه آن‌ها را شناسایی و رفع کنید. این ابزار صفحات شما را بر اساس فاکتورهای مختلف بررسی کرده و 5 بخش مهم به شما کمک خواهد کرد.

  • استراتژی: با استفاده از این ابزار، می‌توانید صفحاتی که به بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی مختلف نیاز دارند را شناسایی کنید.
  • محتوا: این ابزار به شما نکاتی برای نوشتن محتوای باکیفیت و تعامل برانگیز که گوگل و مخاطبان دوست دارند، خواهند گفت. علاوه بر نکات نگارش محتوا، پیشنهاداتی در زمینه تعداد کلمات آن و استفاده از ویدیوها هم دریافت خواهید کرد.
  • سئوی تکنیکال: این ابزار با ارائه یک سری ایده برای رفع مشکلات سئوی تکنیکال سایت، به شما در زمینه رفع آن‌ها کمک زیادی خواهد کرد. لینک‌های شکسته یا زمان بارگذاری بالای صفحات از جمله این موارد هستند.
  • بک‌لینک‌ها: On Page SEO Checker به شما در ساختن بک لینک معتبر برای بالا بردن اعتبار سایت شما نزد گوگل کمک خواهد کرد.
  • تجربه کاربری: این ابزار با بررسی سایت شما و UI/UX آن، راه‌های بهبود تجربه کاربری مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. اجرای این پیشنهادات باعث می‌شود که کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کرده و کارهایی که از آن‌ها می‌خواهید را انجام دهند.

4 – Google PageSpeed Insights

PageSpeed Insights ابزاری برای نظارت و بهینه‌سازی سرعت و عملکرد سایت است. اگر قصد افزایش سرعت لود سایت خود را دارید، قطعاً با این ابزار سروکار خواهید داشت.

پس از ورود به این ابزار و وارد کردن لینک سایت، PageSpeed امتیازی را تحت عنوان PSI Performance Score به سایت شما خواهد داد که به شدت وابسته به Core Web Vitals است. پس از نمایش امتیاز کسب شده سایت شما در بخش‌های مختلف، PageSpeed راه‌حل رفع مشکلات را هم به شما خواهد گفت تا بتوانید سرعت سایت وردپرس خود را بهبود بخشید.

فهرست مطلب