جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

مشاوره سئو

اگر ۱۰ سال پیش از کسی که سئو انجام می‌داد در مورد این که این کار چطور است سوال می‌کردید، حتماً به شما پیشنهاد می‌داد که کار فعلی خود را رها کرده و سئو کردن سایت را یاد بگیرید. در گذشته سئو بسیار ساده‌تر و شیرین‌تر از امروز بود.

مشاوره سئو با حامد مهدی‌زاده

 امروزه سئو واژه ترسناکی است و با توجه به الگوریتم‌هایی که گوگل هر چند وقت یک بار بر سر ما فرو می‌ریزد، ترسناک‌تر هم می‌شود. امروزه برای این که سئو موفقی داشته باشید، قطعاً به یک مشاور سئو باتجربه نیاز پیدا خواهید کرد. سئو چیزی بود که باعث ورود من به دنیای دیجیتال مارکتینگ شد. در واقع، بخشی از موفقیت امروز خود را مدیون آن هستم. من سال‌های زیادی از زندگی خود را وقف پیاده‌سازی و آموزش سئو برای کسب‌وکارها و افراد مختلف کرده‌ام و این کوله‌بار تجربه و تخصص چیزی است که شما برای حضور در صفحه اول نتایج گوگل به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. مشاوره سئو همیشه همراه با بهینه‌سازی جنبه‌های مختلف سایت برای افزایش ترافیک ورودی، کسب رتبه‌های بهتر، حفظ جایگاه‌های برتر و افزایش فروش از طریق سایت است.

mr.mahdizadeh

پروسه مشاوره سئو به چه شکل است؟

هر وب‌سایت و کسب‌وکاری دارای چالش‌های منحصر به فرد خود برای قرار گرفتن در میان نتایج برتر گوگل است. در طی بیش از 2000 پروژه سئویی که برای صدها کسب‌وکار کوچک و بزرگ انجام داده‌ام، به این نتیجه رسیدم که هیچوقت نمی‌توان برای همه سئو همه کسب‌وکارها یک نسخه واحد را پیچید. به همین دلیل، به فرآیند زیر دست پیدا کردم که برای تمام بیزینس‌ها قابل شخصی‌سازی است:

  1. بررسی وب‌سایت: برای این که به یک استراتژی سئو موفق برسیم، همیشه باید کار را با تحلیل و بررسی وضعیت کنونی سایت شروع کنیم. در این مرحله؛ تمامی بخش‌های موثر بر روی استراتژی سئو مانند شرایط کسب‌وکار شما، قدرت سایت‌های رقیب، کلمات کلیدی مورد نظر و … مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  2. سئو تکنیکال: اولین قدم برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل، داشتن سایتی است که از نظر فنی مشکلی نداشته باشد. به همین منظور در این مرحله کدهای سایت شما بررسی و کنترل شده و سپس وب‌سایت از نظر بهینه‌سازی کدهای HTML، ریدایرکت‌ها، فایل txt، نقشه سایت، سرعت بارگزاری و … بهینه‌سازی خواهد شد.
  3. تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا و سئو داخلی: پس از اصلاح ساختار فنی سایت، باید به سراغ تحقیق کلمات کلیدی مورد نظر و سپس ایجاد تقویم محتوا برویم. سپس می‌توانیم محتواهای مورد نیاز و باکیفیت را تولید کرده و شروع به لینک‌سازی و سئو داخلی کنیم.
  4. سئو خارجی و لینک‌سازی: لینک‌سازی در این مرحله اجرا می‌شود. ما با خرید رپورتاژهای مختلف بر اساس بودجه و نیازی که کسب‌وکار شما دارد و سپس تولید محتوا و قرار دادن آن‌ها در سایت‌های معتبر و مختلف، اقدام به لینک‌سازی خارجی خواهیم کرد.
  5. تحلیل و گزارش: در مرحله آخر، در کنار یکدیگر و با استفاده از سرچ کنسول گوگل، می‌توانیم نتایج کارهایی که تا این مرحله انجام داده‌ایم را مشاهده کرده و سپس به منظور بهبود آن‌ها بر اساس اطلاعات واقعی، استراتژی سئو را بهتر کنیم.
roadmap

مشاوره سئو برای کسب‌وکار شما ضروری است

هدف همه کسب‌وکارها از حضور در فضای اینترنت، بیشتر دیده شدن و فروش بیشتر است. امروزه بسیاری از کاربران اینترنت برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود در گوگل درباره آن‌ها جستجو می‌کنند. با این حال، اگر در میان رتبه‌های برتر حضور نداشته باشید، تقریباً هیچکس وب‌سایت و برند شما را نخواهد دید. به همین منظور، وجود مشاور سئو خبره و باتجربه می‌تواند چند قدم مورد نیاز برای رسیدن به صفحه اول گوگل را برای شما برداشته و ترافیک و مشتریان باورنکردنی را به سمت سایت شما روانه کند.

برخی از تجربیات موفق من

اعتـماد شما بزرگترین افتخار است ...

alo
ofogh 1
azp 1
khabars
elna
channels4 profile
logo
d

هزینه انجام مشاوره سئو

برای استعلام قیمت انجام مشاوره توسط حامد مهدی زاده تماس بگیرید.

3/5
پلن مشاوره کمتر از نیم ساعت رایگان می باشد. یک گفتگوی صمیمانه و انجام مراحل آنالیز مهمان من هستید.
پلن مشاوره
کمتر از نیم ساعت
4/5
پلن دوم در مشاوره برای مدت زمان 1 ساعت به اساسی ترین درخواست های شما پاسخ داده خواهد شد.
پلن مشاوره
1 ساعت
5/5
پلن سوم در مشاوره برای مدت زمان 2 ساعت به اساسی ترین درخواست های شما راهکار داده خواهد شد.
پلن مشاوره
مشاوره 2 ساعته
5/5
حرفه ای ترین کسب و کارها برای بقا در حوزه کسب و کار نیازبه تداوم دارند! اینجاست که یک مشاور حرفه ای استراتژی ها را می چیند.
پلن مشاوره
ماهیانه یا سالیانه
از تماس با من پشیمان نخواهید شد
contact form
حامد مهدی زاده در شبکه های اجتماعی
فهرست مطلب