مقررات عمومی

این وب‌سایت می‌تواند هر زمانی که بخواهد، قوانین و مقررات خود را اصلاح و ویرایش کند. در صورتی که این تغییرات تأثیر مستقیم بر کاربران و تصمیمات آن‌ها داشته باشد، ما تلاش می‌کنیم شرایط جدید را به اطلاع کاربران برسانیم و فرصت تصمیم‌گیری و واکنش را به آن‌ها بدهیم.

تعهدات وب‌سایت

ما در این وب‌سایت متعهد هستیم تا مشتریان را به اهدافی که به آن‌ها وعده داده‌ایم، برسانیم. به همین منظور، تعهدات زیر را نسبت به کسانی که ما را برای همکاری انتخاب کرده‌اند، داریم:

  1. وب‌سایت متعهد می‌شود که تمامی اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیم درست توسط کاربر را به‌طور شفاف در اختیار وی قرار داده و در جهت رفع هرگونه سوال و ابهامی که دارند اقدام کند.
  2. وب‌سایت به اصول اخلاقی و حرفه‌ای کاری متعهد است و ما تلاش می‌کنیم تا بهترین راه‌حل و راهکار را در فعالیت‌های خود برای مشتریان به کار بگیریم.
  3. وب‌سایت مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغات و بازاریابی انجام شده توسط کاربر نخواهد داشت و تعهدی نسبت به درستی ادعاهای کاربران نخواهد داشت.
  4. پشتیبانی وب‌سایت همیشه متعهد به کمک به سوالات و ابهامات مشتریان در تمام زمینه‌ها است اما نمی‌تواند متعهد به پاسخگویی آنی برای سوالات باشد چرا که ممکن است به دلیل حجم بالای تماس‌ها، بین زمان پرسیده شدن سوال و پاسخ دادن به آن وقفه‌ای ایجاد شود.
  5. مالکیت مادی مقالات و محتواهای منتشر شده در تمامی قسمت‌های این وب‌سایت متعلق به ما بوده و در نتیجه بدیهی است که کلمات کلیدی، استراتژی‌ها و ویرایش‌هایی هم که از سمت مجموعه اجرا می‌شوند متعلق به ما هستند.

تعهدات مشتری

کاربران و مشتریان این وب‌سایت هم مانند وب‌سایت تعهداتی نسبت به مجموعه خواهند داشت که در لیست پایین قرار دارند:

  1. فعالیت کاربران این وب‌سایت باید بر اساس چهارچوب‌های اخلاقی جمهوری اسلامی ایران باشد. در صورتی که متوجه فعالیت غیراخلاقی و نادرستی از کاربران باشیم، این وب‌سایت حق دارد که همکاری با کاربر را قطع کند.
  2. فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی کاربر، نباید برای کاربران مشکلاتی ایجاد کرده و تا حد ممکن با شفافیت کامل باید بتواند محصولات و خدمات ارائه شده توسط کاربر را به مخاطب نمایش دهد.
  3. اطلاعات تماس وارد شده توسط کاربران در وب‌سایت باید صحیح و مشخص باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، توانایی تماس با آن‌ها وجود داشته باشد.

موارد ممنوعه

  • تجاوز به حریم خصوصی کاربران دیگر به هر حالت و روش
  • انجام کارهایی که باعث رسیدن زیان و ضرر به دیگران می‌شود
  • بر هم ریختن نظم و اصول سایت و رعایت نکردن اصول اخلاقی
  • انجام فعالیت‌هایی که طبق قوانین مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و قوانین جمهوری اسلامی ایران مجرمانه به حساب می‌آیند
  • تلاش برای نفوذ به پایگاه داده‌های سایت
  • انتشار محتواهای نژاد پرستانه، قومیتی، ملیتی یا تبعیض جنسیتی
  • ادعای انتشار مطالب علمی بدون داشتن منبع معتبر و موثق

مالکیت فکری

تمامی محتویات این وب‌سایت متعلق به ما بوده و در زمره قوانین مالکیت فکری داخلی و بین‌المللی قرار می‌گیرند. بنابراین در صورت مشاهده استفاده از این محتویات برای مقاصد تجاری و غیرتجاری، حق پیگیری قانونی را داریم.

بازگشت وجه

در صورتی که به دلایل مختلف، این وب‌سایت توانایی ارائه خدمات ارائه شده در صفحه محصولات و خدمات خود نباشد، ظرف مدت 30 روز موظف به برگرداندن وجه دریافت شده از سوی مشتری به او است.

در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو سفارش همکاری خود بگیرد، در صورتی که همکاری آغاز نشده باشد، این وب‌سایت می‌تواند وجه دریافت شده را به مشتری بازگردانده و در صورتی که فعالیت آغاز شده باشد، تصمیم‌گیری در زمینه بازگشت یا عدم بازگشت وجه به مشتری بر عهده سایت بوده و هیچ تعهدی در این زمینه وجود ندارد.

رعایت حریم خصوصی کاربر

ما در این وب‌سایت، خود را به طور کامل متعهد به حفظ و عدم افشای اطلاعات کاربران و مشتریان دانسته و تنها در صورت دریافت درخواست یا حکم رسمی از مراجع ذی‌صلاح، دسترسی به این اطلاعات میسر خواهد بود.

حوادث نامترقبه

در صورت بروز حوادث طبیعی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان این وب‌سایت و کاربران خارج است، مسئولیتی در قبال تعهدات داده شده به کاربر و مشتری وجود نخواهد داشت. این حوادث طبیعی و نامترقبه شامل آتش‌سوزی، زلزله، قطعی برق، قطعی شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، جنگ، اعتصاب، اغتشاش عمومی، انفجار، مشکل حمل و نقل عمومی، تصادف، سیل و … می‌شوند.

فهرست مطلب