این مطلب، فهرستی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ رو با نویسنده کتابی که توجه شما رو جلب کرده ارائه می ده. اینترنت در عصر یک صنعت کاملا جدید شکل گرفت و تکامل پیدا کرد و در نهایت به انقلابی در تجارت بازاریابی رسید. من در اینجا در مورد بازاریابی دیجیتال صحبت می کنم، مفهومی که نحوه ارتباط کسب و کارها با مشتریانشون رو تغییر داده و اغلب فناوری و خلاقیت خام رو برای ارائه نتایج سودآور ترکیب می کنه.
بازاریابی دیجیتال ما رو با خیلی از تاکتیکهای موثر مثل سئو، بازاریابی شبکه اجتماعی، وبلاگ نویسی و غیره آشنا کرده که در کنار هم منجر به این شده که خیلی از فرصتطلبان به این فکر کنن که چجوری از اینترنت به بهترین نحو استفاده کنن تا براشون منفعت بیشتری داشته باشه.
دیجیتال مارکتینگ از اول پیدایش خودش خیلی سودمند بوده کاهش هزینه های بازاریابی، کمک به رونق کسب و کارهای کوچک، دستیابی به پایگاه گسترده ای از چشم انداز های دست نخورده، ایجاد فرصت های شغلی جدید، باز کردن اقتصاد بزرگ، تقویت صنعت تجارت الکترونیک و ترکیب هنر با تجارت. توصیه کتاب در زمینه دیجیتال مارکتینگ کار آسونی نیست ولی یادگیری دیجیتال مارکتینگ لازمه هر کسب و کاری است. این یک صنعت شدیدا در حال به روز شدنه و در اون روندهای داغ فعلی به سرعت به نفع یه رویداد جدید در آینده منسوخ می شن.
فهرست بهترین کتابهای دیجیتال مارکتینگ:
بنابراین، مهمترین کاری که در هنگام تهیه این فهرست باید انجام میدادیم، مطالعه شجره نامه هر کتاب و انتخاب بهترین اونا بود. در تحقیق خود، تونستم فهرستی از کتابهایی رو تهیه کنم که جنبه های مختلف بازاریابی دیجیتال رو به طور جامع و جذاب توضیح میدن. خیلی از کتابهایی که در اینجا به اونا اشاره شده به عنوان پرفروشترین کتابها شناخته شدن و اغلب توسط متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ توصیه میشن.
بازاریابی محتوای حماسی نوشته Joe Pulizzi
جو پولیزی در این کتاب به شما میگوید که بازاریابی محتوا به چه معناست. فرآیند تولید محتوا چیست؟ چند نوع محتوا داریم؟ چطور تقویم محتوایی تنظیم کنید؟ در چه کانالهایی محتوا را قرار بدهید؟ وظایف مسئول تولید محتوا چیست؟ و… اندازۀ کسبوکار شما مهم نیست. هر عنوان و نقشی که دارید، اگر بخشی از فرایند بازاریابی هستید، این کتاب برای شماست.
جاب، جاب، جاب نوشته Gary Vaynerchuk
گری وایرنچوک تاکنون شش کتاب نوشته است. در سال 2009 ، او برای نوشتن 10 کتاب با “HarperStudio” قرارداد بست. اولین کتاب او ، ‘Crush it! Why Now is the Time to Cash in on Your Passion,’ ، یک کتاب بسیار پرفروش شد. پنج کتاب باقیمانده نیز که مبتنی بر کارآفرینی بودند نیز نسبتاً موفق بودند.
داستان موفقیت الهام بخش گری واینچوک در “نیویورک تایمز” ، “وال استریت ژورنال” ، “زمان” و “GQ” منتشر شده است; در سال 2011 ، “وال استریت ژورنال” نام گری را در لیست خود در ” Twitter’s Small-Business Big Shots. ” منتشر کرد;” “Bloomberg Businessweek” وی را در لیست “20 نفری که همه کارآفرینان باید از آنها پیروی کنند” درج کرد.
بازاریابی دیجیتالی مناسب برای Dummies نوشته Ryan Deiss and Russ Henneberry
درباره کتاب: از گوگل و فیسبوک برای توسعهی برندتان استفاده کنید. جذب مخاطب و فروش و پیگیریهای بعد از آن را بهطور خودکار انجام دهید. به ابزارهای قابل دانلودی که ایدهها را عملی میکند، دسترسی پیدا کنید.
Youtility نوشته Jay Baer
کتاب Youtility: Why Smart Marketing Is about Help Not Hype اثر Jay Baer می باشد. این کتاب در 240 صفحه در قطع رقعی با کاغذ تحریر 70 گرم با جلد شومیز ، در گروه موضوعی کتابهای بیزینس و تجارت و پول با محتوای موضوعی تجارت تحقیقات بازار ، بازاریابی و رفتار مصرف کننده ، موفقیت خودی، منتشر شده است. محتوا و موضوعات ارائه شده در کتاب با رویکرد علمی و پژوهشی و نقد و بررسی برای مطالعه اساتید و دانشجویان می باشد. سال انتشار این اثر2013 است.این کتاب در گروه های موضوعی Market Research Business,Marketing & Consumer Behavior,Success Self-Help در منابع جهانی طبقه بندی شده است.
Hit Makers نوشته Derek Thompson
کتاب Hit Makers اثر Derek Thompson از انتشارات Penguin Press می باشد. این کتاب در 352 صفحه در قطع رقعی با کاغذ تحریر 70 گرم با جلد شومیز رنگی و متن تک رنگ مانند کتاب اصلی، در گروه موضوعی کتاب های اقتصاد و بیزینس با محتوای موضوعی صنعت سرگرمی ، ارتباطات و مطالعات رسانه ای ، فرهنگ عامه در علوم اجتماعی، منتشر شده است. محتوا و موضوعات ارائه شده در کتاب با رویکرد علمی و پژوهشی و نقد و بررسی برای مطالعه اساتید و دانشجویان می باشد. سال انتشار این اثر2017 است.
قوانین جدید برای بازاریابی و روابط عمومی نوشته David Meerman Scott
قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی (2007) راهنمای شما به دنیای استراتژی های بازاریابی آنلاین است. توضیح میدهد که چگونه و چرا برقراری ارتباط با اصالت و چابکی در شبکههای اجتماعی به شما کمک میکند تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و برند خود را به سطح بالاتری ببرید.
مجوز بازاریابی نوشته Seth Godin
کتاب بازاریابی اجازهای (Permission Marketing)، نوشتهی سِت گادین، کارآفرین و پیشرو در حوزهی بازاریابی، به مفهوم “بازاریابی مجوزی” پرداخته است. در بازاریابی سنتی، تبلیغات بر اساس قطعهبندی توجه مخاطبان و اجبار آنها به مشاهدهی آنها صورت میگیرد. در برخی موارد، این تبلیغات به طور ناخواسته مخاطبان را به خود جذب میکنند و در برخی موارد دیگر نارضایتی و اختلال در فعالیتهای آنها ایجاد میکنند. بازاریابی مجوزی به جای این رویکرد، به مخاطبان انگیزه میدهد تا به طور خودجوش، تبلیغات را مشاهده کنند. با ارائه پیشنهادهای جذاب برای مشاهده تبلیغات، توجه مخاطبان جلب میشود. به عنوان مثال، یک کاربر ایمیل خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول به صورت داوطلبانه در اختیار یک شرکت قرار میدهد و سپس شرکت با استفاده از این مجوز، بهترین تبلیغات خود را به او ارائه میکند.
هنر سئو نوشته Eric Enge, Stephan Spencer, and Jessie Stricchiola
کتاب The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization (Theory in Practice) (به فارسی: هنر سئو: تسلط بر بهینه سازی موتورهای جستجو (تئوری در عمل)) نوشته شده توسط «Eric Enge – Stephan Spencer – Rand Fishkin – Jessie Stricchiola»
دیجیتال مارکتینگ ۲۰۲۰ نوشته Danny Star
شما از این کتاب چه میآموزید؟ هدف اصلی این کتاب آموزش چگونگی ایجاد و پایداری کسب و کار خود به عنوان یک برند با حضور حاکم بر شبکه های اجتماعی، مطابق با الزامات دنیای مدرن و فناوری آنلاین مدرن است. به منظور حل تمام معماهای بازاریابی دیجیتال و ارتباط با همه نقاط بازاریابی آنلاین که منجر به رشد سودآور در کسب و کار می شود. با این حال فرآیند گستردهای است، بنابراین اگر بخواهم آن را به صورت زیر بخشهای کوچک طبقهبندی کنم، عبارتند از: چگونه میتوان کسب و کار را روی بسترهای مختلف دیجیتال بازاریابی کرد؟ چگونه میتوان هم زمان با راه اندازی کسب و کار خود تکنیکهای بازاریابی دیجیتال را به خدمت گرفت؟ چگونه میتوان فعالیتهای بازاریابی را دنیای آنلاین پیگیری کرد؟ کسب و کار خود را به گونه ای رشد دهید که در عصر دیجیتال پیش رو پایدار و موفق باشد.
بازاریابی شبکه های اجتماعی نوشته Jan Zimmerman
کتاب Social Media Marketing All-in-One For Dummies اثر Jan Zimmerman و Deborah Ng، انتشارات John Wiley & Sons در سال 2011، یک کتاب آموزشی است که به شما در راه اندازی و مدیریت یک حساب کاربری مشترک در شبکه های اجتماعی کمک می کند. این کتاب به شما در تجزیه و تحلیل و بهبود برنامه های بازاریابی اجتماعی، نحوه ایجاد روابط با مشتریان، ایجاد برنامه های بازاریابی و ارتقای بازاریابی اجتماعی کمک می کند. این کتاب به عنوان یکی از کتاب های موفق در زمینه بازاریابی اجتماعی به شما کمک می کند تا به راحتی با شبکه های اجتماعی کار کنید.
کتاب راهنمای بهبود رتبه با سئو از حامد مهدی زاده
کتاب راهنمای بهبود رتبه با سئو از خود بنده می باشد که در 95 صفحه نوشته شده و از بازاریابی سئو تا استفاده بهینه از ابزارهای سئو و دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا جامع به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار دادم تا با خواندن این کتاب و عمل کردن به آن بتوانید بهبود رتبه سایت را به صورت واقعی تجربه کنید.
2 پاسخ
عزیز
اینها را کاش نام انگلیسی یا لینک دانلود (خرید) سایت خارجی اش را میگذاشتی !
فارسی انگلیسی نصفه نیمه گذاشتید مثلا چی شود؟
سلام علی جان چشم حتما کاملترش میکنم