خدمات دیجیتال مارکتینگ

جمله معروفی وجود دارد که می‌گوید "نادیده گرفتن بازاریابی آنلاین مانند این است که یک مغازه باز کنید اما به هیچکس درباره آن نگویید!". همین یک جمله می‌تواند اهمیت خدمات دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل برای شما روشن کند.
خدمات دیجیتال مارکتینگ حرفه ای

خدمات دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی دارد؟

Rectangle 7878 1
Rectangle 7873 1
Rectangle 7874 1
Rectangle 7875 1
Rectangle 7876 1
Rectangle 7877 1
خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ هر نوع بازاریابی آنلاینی که صورت می‌گیرد را شامل شده و از بخش‌های بسیار متنوعی تشکیل می‌شود. بزرگ‌ترین تمایز دیجیتال مارکتینگ با بازاریابی سنتی، این است که با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف می‌توانید دقیقاً افرادی را پیدا کنید که به خدمات و محصولات شما علاقه‌مند بوده و به آن‌ها نیاز دارند. با شناسایی این جامعه هدف، سپس می‌توان با تبلیغات و بازاریابی هدفمند و تعریف شاخص‌های کلیدی عملکرد، پیشرفت هوشمندانه‌ای را برای کسب‌وکارها از نظر مشتریان احتمالی و فروش رقم زد. دیجیتال مارکتینگ همان‌طور که گفته شد از بخش‌های بسیار متنوعی تشکیل می‌شود که عموم آن‌ها را می‌توان زیرشاخه این موارد دانست.

ما در عصر اطلاعات و اینترنت زندگی می‌کنیم؛ چیزهایی که می‌خریم، چیزهایی که می‌خوریم، کاری که انجام می‌دهیم و سرگرمی‌هایی که داریم همگی به اینترنت و اطلاعات درون آن وابسته هستند. نادیده گرفتن بازاریابی آنلاین توسط یک کسب‌وکار در جهان امروزی مساوی با مرگ آن کسب‌وکار است.

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ من شامل چه مواردی است؟

کمپین های تبلیغاتی

دیجیتال مارکتینگ به شما امکان دسترسی به افرادی را می‌دهد که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند. با انجام تبلیغات و بازاریابی هدفمند برای این افراد، می‌تواند بر اساس شاخص‌ها و ارقام واقعی، میزان پیشرفت روزانه کسب‌وکار خود را مشاهد کنید.

کمپین گوگل ادز
کمپین سوشال مدیا 2
کمپین تبلیغات کلیکی 2
کمپین تبلیغات ایمیلی 1
کمپین 360 درجه
کمپین روابط عمومی
اینفلوئنسر مارکتینگ
کمپین فروش تلفنی

خدمات سئو

سئو یکی از مهم‌ترین ارکان و کانال‌های بازاریابی ربایشی محصوب می‌شود. من هم می‌توانم به عنوان یک مکمل به تیم سئو کسب و کار شما کمک کنم و هم می‌توانم به عنوان تمام فرآیند بهینه‌سازی وبسایت شما را بپذیرم…

شبکه های اجتماعی

من اینجا هستم تا رؤیای دیجیتال شمارا به واقعیت تبدیل کنم. من معتقدم که یک پلتفرم نمایش و یا ارائه محصول، می‌تواند ویترین کسب‌وکار شما در فضای مجازی باشد. ما در تلاشیم تا به ارائه بهینه خدمات خود، چشم‌ها را به ویترین شما خیره کنیم.

اینستاگرام مارکتینگ
مدیریت کانال تلگرام
مدیریت صفحه توئیتر
مدیریت صفحه فبیسبوک
مدیریت کانال یوتیوب
مدیریت صفحه توییچ
لینکداین مارکتینگ
more

مشاوره

هنگامی که کسب و کار شما منابع لازم برای پیشبرد برنامه‌های دیجیتال مارکتینگ را دارد، توصیه می‌شود از حضور یک تیم با تجربه به منظور مشاوره، مدیریت هزینه و انتقال تجربه بهره ببرید تا احتمال موفقیت شما به حداکثر برسد …. ترجیح من بدین صورت است که هنگام عقد پیمان مشاوره، هر دو طرف چشم انداز بلند مدتی را برای همکاری در نظر بگیرند تا نتیجه‌های حاصل شده، تحقق اهداف والاتری را ترتیب دهند.

برخی از تجربیات موفق من

اعتـماد شما بزرگترین افتخار است ...

alo
ofogh 1
azp 1
khabars
elna
channels4 profile
logo
d

خدمات و بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

  • خدمات سئو (Search Engine Optimization): سئو یا بهینه‌سازی شبکه‌های اجتماعی یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دیجیتال مارکتینگ است که به قرار گرفتن سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظرتان در صفحه اول نتایج گوگل تمرکز دارد. سئو از بخش‌های مختلفی مانند داخلی، تکنیکال، خارجی و محلی تشکیل شده و در آن تمرکز متخصص سئو روی بهینه‌سازی سایت از نظر سرعت بارگزاری، بک لینک‌های دریافتی از سایت‌های دیگر، تحقیق کلمات کلیدی و … است.

  • خدمات بازاریابی محتوا (Content Marketing): هر متن، عکس و ویدیویی که در تلویزیون، وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، مجلات، بیلبوردها و … مشاهده می‌کنید، نوعی محتوا هستند. بخش عمده‌ای از فرآیند دیجیتال مارکتینگ به بازاریابی محتوا اختصاص دارد چرا که همیشه بهترین نتایج درازمدت را برای کسب‌وکارهای مختلف رقم می‌زند. محتوا برای کسب‌وکارهای مختلف به شیوه‌های متفاوتی مانند پست‌های بلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، اینفوگرافیک‌ها، ویدیوها، پادکست‌ها و … تولید می‌شود.

  • خدمات ایمیل مارکتینگ (Email Marketing): نه، ایمیل نمرده است! بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای کوچک و بزرگ از ایمیل مارکتینگ برای تعامل با کاربران سایت خود استفاده می‌کنند. ایمیل استفاده‌های زیادی برای کسب‌وکارها دارد؛ از معرفی محتواهای جدیدی انتشار یافته روی سایت و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا تخفیف‌های مناسبتی برای محصولات و خدمات، همگی توسط ایمیل‌ها به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شوند.

  • خدمات تبلیغات کلیکی (Pay per Click): تبلیغات کلیکی یکی از جدیدترین متدهای تبلیغاتی در دنیای ما هستند. با PPC، سایت نمایش‌دهنده تبلیغ شما به ازای هر کلیک انجام شده روی تبلیغ، از شما پول می‌گیرد. گوگل ادز (Google Ads) بزرگ‌ترین مرجع تبلیغات کلیکی در دنیاست که می‌توانید با استفاده از آن، بلافاصله در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی خود توسط مخاطبان دیده شوید.

  • خدمات بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (Social Media Marketing): شبکه‌های اجتماعی به بخش جداناپذیری از زندگی همه ما تبدیل شده‌اند. برندها و کسب‌وکارها هم این موضوع را می‌دانند و از این فضا برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان استفاده کرده و جنبه انسانی‌تری را از کسب‌وکار خود به نمایش می‌گذارند. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، X، لینکدین و … می‌توانید اعتماد مخاطبان هدف را به خود جلب کرده و مشتریان وفاداری را از آن‌ها بسازید.

  • خدمات ویدیو مارکتینگ (Video Marketing): ویدیوها به دلیل داشتن تصویر، متن و صدا کامل‌ترین نوع محتوای تولیدی هستند. آمار منتشر شده در مورد بازاریابی ویدیویی می‌تواند دیوانه‌کننده باشد. به عنوان مثال، از هر 10 نفری که ویدیوی منتشر شده توسط یک برند را مشاهده می‌کنند، 8 نفر اقدام به خرید از آن برند می‌کنند، یعنی نرخ تبدیلی معادل 80 درصد! 96 درصد از خریداران آنلاین برای این که درباره خرید محصولی تصمیم‌گیری کنند، ابتدا یک ویدیو در مورد آن مشاهده می‌نمایند. تمام این آمار نشان‌دهنده اهمیت بسیار زیادی وجود ویدیو در استراتژی دیجیتال مارکتینگ همه بیزینس‌هاست.

تنها راه نجات شما خدمات دیجیتال مارکتینگ است

محوطه جنگی بسیار بزرگی را در نظر بگیرید که پر از سربازان و تانک‌ها و هواپیماهای جنگی از کشورهای مختلف است که در حال جنگیدن با یکدیگر برای تصاحب آن زمین هستند. مسلماً برنده این جنگ کسی است که هوشمندانه‌ترین استراتژی را با ابزار و تکنولوژی به روز و قدرتمند ترکیب می‌کند. دیجیتال مارکتینگ، معجونی از استراتژی‌های عملیاتی مبتنی بر مخاطب هدف و ابزارهای به روز برای پیاده‌سازی این استراتژی‌هاست که می‌تواند شما را از این میدان نبرد سربلند بیرون بیاورد.

“به یاد داشته باشید، ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ دیگر یک انتخاب برای شما نیست، شما محکوم به استفاده از این نوع بازاریابی برای رقابت با رقبای خود هستید. ” – (حامد مهدی زاده)

روزها
ساعت
دقیقه
ثانیه ها

چرا به دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟

درباره تمام مزایایی که دیجیتال مارکتینگ می‌تواند در اختیار کسب‌وکار شما قرار دهد، می‌توانیم یک یا چند کتاب بنویسیم. در واقع هر چقدر از قابلیت‌ها و توانایی‌های استراتژی‌های مختلف بازاریابی دیجیتال برای شما بگویم، کم است. با این حال، شاید بتوان مهم‌ترین مزایای این روش بازاریابی را در موارد زیر نام برد:

  • متمرکز بودن: همان‌طور که بالاتر اشاره شد، مهم‌ترین تفاوت بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی، این است که با این روش می‌توانید تنها بر روی افرادی تمرکز کنید که واقعاً به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند.
  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان: هزینه‌های استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از دیگر روش‌های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردی هستند.
  • قدرت برندسازی بالا: با دیجیتال مارکتینگ، دنیا در مشت شماست. همه به اینترنت دسترسی دارند و همه می‌توانند برند شما را در این فضا مشاهده کنند. با پیاده‌سازی استراتژی صحیح، می‌توانید برند خود را جلوی چشمان تمام مردم دنیا قرار دهید.
  • قابل اندازه‌گیری بودن نتایج: اگر یک تبلیغ بیلبوردی داشته باشید، آیا می‌توانید بگویید که چند نفر آن را دیده‌اند؟ بیشترشان زن بوده‌اند یا مرد؟ اکثراً در چه رده سنی بوده‌اند؟ پاسخ به این سوالات غیرممکن است. با دیجیتال مارکتینگ، به تمام اطلاعات مربوط به مخاطبان هدف خود دسترسی خواهید داشت.
  • افزایش نرخ تبدیل: وقتی مخاطبان هدف خود را به خوبی بشناسید، قطعاً پیشنهاداتی که به آن‌ها می‌دهید هم بیشتر با روحیات و سلایق آن‌ها تطابق داشته و شانس تبدیل آن‌ها به مشتری بسیار بیشتر خواهد بود.
از تماس با من پشیمان نخواهید شد
contact form
حامد مهدی زاده در شبکه های اجتماعی
فهرست مطلب